# Zkouška Zkouška má formu zkouškového testu, který má 40 bodů, polovina (20) je potřeba na splnění zkoušky. Ve výjimečných případech (podezření z podvádění, zlomená ruka) je možná také ústní zkouška. ## Zkouškový test - Zaškrtávání A, B, C (jedna správná odpověď) - metoda instance jde bez referenční proměnné zavolat - pouze z jiné metody instance - metoda s parametrem, kterým je dvourozměrné pole - vyhození podmínky je - rozumný způsob pro ošetření výjimky na jiném místě - vytvoření nového pole se zadaným počtem prvků - metody které lze porovnávat pomocí $<$ a $>$ - pouze ty s metodou `compareTo()` - vyhledávání prvku, který je vícenásobný, půlením intervalů v seřazeném poli - může být vybrán první prvek, ale nemusí (např. pokud odpovídá prostřední prvek, ale před ním je ještě jeden, který také odpovídá) - Napsání metody na součin dvou vektorů (vynásobení prvků vektorů na stejném indexu) - Vybrání správných částí kódu metody na obrácení pole - Práce s objekty (`Krychle`) - vytvoření instance třídy - doplnění porovnávací metody `Krychle vyberVetsi(Krychle k)`, ktera vrátí větší krychli (`this` nebo `k`) - Doplnění třídy pro vypsání délky každého řádku ze souboru - použití `Scanner` a `Paths.get()` - zjištění počtu argumentů `args.length` a délky řetězce `String.length()` - `try`-with-resources - Ruční seřazení čísel pomocí `selection sort` - vypsání pole v každém kroku cyklu - Vypsání aktuálního zásobníku a haldy v konkrétním kroku programu