Smazání odkazů na neexistující obrázky
This commit is contained in:
parent
650cc0d031
commit
490a84e773
|
@ -25,7 +25,6 @@
|
|||
- Desetinná část
|
||||
- Desetinnou část násobíme 2, píšeme si číslici vlevo od desetinné čárky (v celé části)
|
||||
- Číslice přečtené popředu dají desetinnou část binárního čísla
|
||||
- Příklad převodu čísla 69,6875 na jeho reprezentaci v binární soustavě je na
|
||||
|
||||
#### Převod z desítkové do dvojkové soustavy („intuitivní“)
|
||||
|
||||
|
|
|
@ -152,7 +152,6 @@
|
|||
- Uvnitř třídy není název třídy nutný
|
||||
- Konstanty mají obvykle přístupové právo ```public```
|
||||
- Konstantě třídy lze přiřadit hodnota pouze přímo v deklaraci, není možné ji inicializovat později
|
||||
- Použití statické konstanty třídy je vidět např. na Obr. 13.2
|
||||
|
||||
- Použití proměnných třídy
|
||||
- Málo časté
|
||||
|
|
|
@ -198,10 +198,6 @@ typ nebo třída)
|
|||
- V okamžiku, kdy se dostaneme na „vnitřní“ pole, můžeme zjistit jeho délku
|
||||
- To se velmi často využívá
|
||||
- Funguje dobře při procházení vícerozměrného pole, i pokud je pole „zubaté“
|
||||
- Příklady přístupu k prvkům pole a k „vnitřním“ polím kvůli jejich délce je na
|
||||
- Deklarace a vytvoření pole ```jednotkovaMatice```
|
||||
- Kompletní příklad na použití dvojrozměrných polí k násobení matic (v kombinaci s objekty)
|
||||
- Použitá třída ```Matice```
|
||||
|
||||
### Pole v paměti
|
||||
|
||||
|
|
Loading…
Reference in a new issue